Ca 9 månader sedan...

Galet ca 9 månader sedan jag bloggade sist . Har funderat på de i några veckor om jag skulle börja.  Men tänker när ska jag få tid för de.



Men just nu finns de ett tillfälle.  
Ampis kollar på någon dokumentär Ida gör pussel. Viking leker så fint för sig själv och jag tycker inte där är ett skit på tv..

Egentligen har jag väl inget speciellt eller intressant o skriva om egentligen. Tänkte jag kanske börja blogga lite när jag åker till eller från jobb på tåget. 

Mycket har juh hänt sen sist.  Förra veckan blev  viking 10 månader.  Tiden har verkligen gått sjukt fort med honom känner man inte alls hunnit med på samma vis som med Ida.  Jag började jobba i höstas 1 gång i veckan vilket första gångerna var väldigt blandade känslor.  Nu är de väl ok för känns skönt o komma tillbaka på jobb som en mjukstart och att vara den som är saknad av hela familjen.  Samtidigt är ampi så glad som får vara hemma med viking o få spendera tid tillsammans med honom o han får lämna o hämta ida på dagis.  Han tycker juh verkligen den tiden är guldvärd. 


Och tänkb om 4 månader blir vår lilla Ida 3 år ... 3år . Hur kan lixom Hon redan fylla 3 år detta året??  :/ 


Kommentera här: