måndag o ledig

 
 
förra veckan börja jag jobba efter lite ledighet, som tur var de en skön start med endast 3 dagar, så en mjukstart.
i onsdags var de röd dag o jag åkte hem till sofia en sväng..
 
vi köpte även en pulka till Ida i veckan , och hon ÄLSKA så klart o åka pulka, 
ampi hade till och med dragit henne i pulkan till o från ixa maxo hade e stor bag med sig som la allt i han handla =)
 
 
 
 
 
förra måndagen så skulle jag egentligen jobbat , men tog en extra semester dag .
så hela familjen tog tåget in till malmö på morgonen o stack till en fotograf.
över 60 bilder togs o de var verkligen jätte svårt o bestämma sig , men 8 bilder blev de både jag o ampi var super överens om :D
 
detta blev våra 8 favoriter.
 
 
idag ska jag till barnmorskan, ampi skulle jobbat idag första dagen på 2,5 veckors ledighet men mådde lite dåligt igår kväll o tydligen knappt sovit ngt inatt o imorse och fortfarande mår han jätte dåligt :( 
han o Ida ligger just nu o sover,( vilar middag )
 
imorgon ska ida på sin 18 månaders kontroll + vacction 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ellinor:

Åh du skulle kontaktat mig! Jag och Daniels syster Johanna har ju startat eget och fotograferar du hos oss så får du ALLA bilder som tas! Kanske när lillebror kikat ut? :)

Svar: ja kanske, vad är era priser då ? detta bokade vi innan jul
Annsofi

Kommentera här: