....trehjuling o så..

gomiddag. eller ja god fika säger jag ;)
bakade en kladdkaka innan då jag var sjukt sugen på ngt. 
och jag bakade en kladdkaka för sådä ungefär 2 veckor sen, som fråga mig inte vad som gick galet med den , hur man ens kan misslyckas med kladdkaka ! tog en sked i från den , ampi tog en sked , sen kasta vi möget ! den smaka skit , o var torr som sjutton. hahah usch.
men som tur blev dagens kladdkaka svin god. o för o svina till de ännu mer tog jag lite vaniljglass till min varma kladdkaka =)
 
så nu sitter jag här vid datorn o smaskar i mig den medans Ida sover middag gott =)
 
 
I söndags var idas farmor o farfar här och Ida fick en jätte fin trehjuling, som vi körde runt med henne här hemma, hon älskar den !
hahah men till sist fick vi ta lite pause ifrån den o gömma in den i garaderoben =)
 
i måndags flöt dagen på, hade en jävla tur , först kom vagnen äntligen från lekmer. 
som dom har hållt på o klydda fram o tillbaka hela tiden !!!! ( men äntligen fick jag den vagnen jag ville ha , kryss i taket att dom skickade till o med rätt varor ) !!
 
vagnen kom vid 10. vid 11 kom mina föräldrar o jag kunde gå till barnmorskan utan att Ida behövde följa med. när jag kom tillbaka fika vi på bullar , 
 
 
 
 
 
 
 
nej tack för mig. nu börjar tvättmaskinen bli klar så jag ska hänga upp lite tvätt =)
(bild från förra veckan på jobb )
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: