torsdag =vab

förra inägget hann långt o bli färdigt, men internet klyddade o så när jag satt på bussen den dagen,...
tror jag oxå sa emot mig lite själv  i förra inlägget.
men kort sagt idag ville jag få sagt, ATT DE GÅR INTE att gå runt o vara rädd o oroa sig hela tiden, att tänk OM . 
vad som helst kan hända o när som helst, inte tvunget av allt som händer i världen just nu men bara allmänt, man kan bli påkörd, mördad av en helt vanlig svensk osv.... 
jag lever mitt liv som vanligt o njuter av varje dag med min familj,
ja det kanske händer ngt i sverige ?! ( alla säger frågan är inte OM utan När ) 
men men det kanske inte händer något iheller...
positiva tankar , orkar inte gå runt o vara negativ o påvkerkas av alla människor .
har så mkt i mitt huvud men orkar inte skriva om de. 
rädd ? det är precis de dom vill att alla ska gå runt o vara rädda o tro dom har makten....
 
iaf idag är det torsdag....
Idag är det jag som vabbar o är hemma med Ida , ampi har varit hemma sen i fredags för då tog han juh en pappa ledig dag , ovetande om att hon skulle bli så sjuk under helgen, hostat som en galning. jätte slemmig i halsen osv. bvc sa bäst hon bara få vara hemma o vila.
så idag fick jag vabba så ampi kunde gå till jobb, det är lite bättre med prinsessan nu är hostan som värst när hon mest ligger ner bara,. men får vabba imorgon oxå o lika bra hon får vara hemma o vila upp sig o hoppas hon mår bättre nästa vecka <3
hon har fått vara inne hela veckan o tagit de lugnt, för när hon kommer ut vill hon inte direkt vara stilla.
så hon börjar nog bli en aning rastlös för hon älskar o vara ute.
men idag var vi tvugna o å ut en snabbis för o handla till middagen lite saker som fattades hemma,
men hon satt tyst o snällt i vagnen hela tiden o även inne på ica maxi,( hon Hatar att sitta stilla i vagnen normalt för länge )
 
Men hon blev nog allt glad för lite frisk luft o få titta lite iaf på lite annat än lägenheten hät hemma hela tiden.
 
När man är sjuk får man ha napp o snutte hur mkt man vill <3
 
 
Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, som vi längtar !!!!!
 
 

Kommentera här: