Onsdag

Idag vakna jag kl 3 inatt av att Ida gjorde ngt ljud,  lät som hon snacka lite i sömnen. Men hon somna om igen,  de kunde däremot inte jag. La o snurra i sängen o kom inte till ro. Kanske lyckades sova några få minuter till. Men kl 5 ringde ampis alarm,  han skulle börja tidigare idag. Kl 05.15 vakna Ida till så jag bar över henne till vår säng, och hon somna om direkt. Jag gick upp gjorde mig iordning o åt frukost i lugn o ro..
Kl 6 väckte jag henne o stackaren var jätte trött hon fick välling o jag klädde på henne samtidigt. Idag var hon på dagis 6.30,  7 har alltid varit de tidigast innan.  en personal jag aldrig sett förut, och 3 små pojkar satt där
.Ida försökte klamra fast sig på mig o blev jätte ledsen :( som.tur hämtar jag henne redan senast vid 14 idag,  
Dock får jag ibte träffa henne många timmar idag :( 
För vid 17 tiden åker jag tillbaka till jobb igen för ikväll är det föräldrarnöte/städning på jobb, suck så när jag kommer hem igen sover lilla fisen <3 
 
 
Bild tagen strax innan 6 imorse 
 
 

Kommentera här: