....

Usch var är denna värld på väg?? 
Jag är inte den som orkar gå runt o vara rädd hela tiden, oro o stress är inte bra för verken kropp eller själ. 
Ska man inte kunna leva sitt liv som vanligt?! 
Ska man vara tvungen o alltid behöva gå runt med ett vapen?! 
Ska man undvika platser med mycket folk massa? 
Är det så här verkligen världen ska se ut. 
Hur kan de finnas så mycket hat? Våld?  Osv... 
Vi lever i Sverige,  i hela mitt liv har jag alltid känt mig så trygg i detta land för lixom bara 5år sen trodde man aldrig man skulle gå i såna här tankar.... 
Och trodde definitivt inte de skulle Se ut så här i världen... 
Det är fruktansvärt! 
Det jag är mest rädd för är att något skulle hända min familj, nära o kära... Att inte få se ens egna barn växa upp,  eller att få uppleva barnbarn :( 
 
Nej usch vilka hemska tankar.... 
 

Kommentarer:

1 Ellinor:

Blir också riktigt rädd.. Får dåligt samvete över att jag satt Max till denna hemska värld. Man vill skydda sina barn från all ondska men det går inte..
Har läst runt lite och har förstått att Sverige inte är någon storfavorit hos IS.. Så frågan är väl inte om utan när och det gör mig så jävla rädd..!

Kommentera här: