ett tag sen....

godmorgon . klockan är  7.50 och jag kunde inte sova mer. mina älsklingar sover fortfarande.
Var ett bra tag sen sist jag skrev..
 
jaha o vad har hänt då.
 
älskling överraskade mig iaf för ngn helg sen med att hans föräldrar kom ner, men inte för o umgås med oss. utan för dom skulle passa Ida någon timmes tid så han o jag kunde gå ut o äta ensamma.
de var verkligen super mysigt vi var o åt här på en resturang i trelleborg.
de var första gången hans föräldrar var själva med Ida men så klart gick de så bra så.
 
Ida har varit hemma från dagis torsdag-fredag , hon kräkte ner sig totalt i torsdags morse o även över hela ampi som höll i henne just då,.. stackaren sen hade hon feber båda dagarna men igår var de bra igen. 
hon var pigg o fylld med energi o även aptiten var mkt bättre.. gör så himla ont i våra hjärtan o se vår lilla prinsessa sjuk. hon skrek hela nätterna typ . men sen i fredags till lördag sov hon som en stock. jag vaknade endast en gång av att hon hostade till lite, sen somna jag om lika snabbt igen. så med andra ord vi fick sovit EN HEL natt, helt galet, o kände mig så utvild igår o lika så älsklingen.
Ida vakna inte från 8 igår. och vi började dagen med o Kolla film i sängen alla tsm. en animerad film, Home. 
Ida brukar inte bry sig så mkt om tv eller filmer men denna var färg glad o roliga figurer så hon tittade minsann jätte länge o la o myste med oss :D 
Och hon sken juh upp när hon såg de var en katt med i filmen varje gång den visades i tv o sa "katt " ett antal gånger =)
 
 
Det är redan 4de advent idag helt galet, känns inte alls som om det är julafton nästa vecka....
i fredags hade vi julfest på jobb med barnen riktigt mysigt o tomten kom o julbord blev de.
mysigt. fick ännu mer julklappar då, både av kollegor och barn o föräldrar. <3
En mamma kramade mig ganska ordentligt i fredags och sa typ " tack för vi vårt lära känna dig denna terminen o hoppas de blir många år till " då blev jag alldeles varm i hela hjärtat....
jag trivs jätte bra på jobb med kollegorna o allt, och även om dom verkar positiva o allt så har jag fortfarande inte den blekaste om jag får komma tillbaka eller inte efter föräldrar ledigheten :/ det är nog det jag går o oroar mig mest över. jag vill inte iheller riktigt fråga än. min provanställning går ut siste mars och den lille är beräknad i april så ja får väl se,.
 
 
Mina fina älsklingar. här pussar Ida pappa på kinden helt oförberett mitt under deras bus, kul man lyckas fånga sånt på bild :) när dom inte vet eller inte är beredda, såna bilder älskar jag <3 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: